7 Maj

Hej bloggen!

Kom hem från skolan för ett tag sen.
Hände inte så mycket idag faktiskt, håltimmen var go.
Jag, Annie, Mattias, Andreas, Marcus och Kristian åkte till ceylan
och åt, alla åt kebab, hahah lite små roligt tyckte jag.
Sen gjorde vi inte så mycket, och efter det hade jag so prov.
Jag tror det gick riktigt bra, svarade på allt utom en sak så det var bra.
Och nu sitter jag här, och Annie typ springer runt lite och så.
Vi ska och grilla med folk idag, sjukt kul.
Tar faktiskt med min kamera idag, inga bra bilder blir det, för min
kamera är trasig, så ah, kommer det bilder från ni inte mobba.
Men nu ska jag och Annie gå ut, och jag bloggar nog inge mer idag.
Tror jag? Kanske när vi kommer hem elr något, får se.
Aja, hoppas ni får en bra fredagskväll alla, puss på er


1 år sen???

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Har du en e-postadress?: (publiceras ej)

URL/Har du en blogg?:

Kommentera:

Trackback
RSS 2.0