5 Maj

Hej bloggen!

Kom hem från skolan för ett tag sen.
Och nu håller jag på att kolla andra avenyn som äger.
Ska även plugga nu snart, för jag har SO prov på fredag.
Så jag måste träna på det, och så måste jag läsa för jag
ska ha läst ut en bok tills på onsdag nästa vecka, och jag är på sidan 55
av sida 130 typ, så jag måste skynda mig med det, och så har jag NO
inlämning tills på fredag som jag också måste göra, så jag kan inte sitta
här så mycket mer nu.
Men jag måste säga en sak! Jag var as duktig förut.
Vi hade engelska test förut, och jag gick as bra på det, nästan iaf.
fick typ 9 av 17 på en sak, och 12 av 15 på en annan, så jag är as nöjd.
Men nu ska jag kolla klart, vi hörs senare skulle jag tro.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Har du en e-postadress?: (publiceras ej)

URL/Har du en blogg?:

Kommentera:

Trackback
RSS 2.0