4 Maj - Pappa fyller år

Hejsan bloggen.

Först ska jag börja med att säga grattis till pappa som fyller år.
Så han har fått presentkort på vidars (fiskeaffär) Och så
fick han välja mat, så det blir flygande jacob idag.
Tror jag att det heter om jag inte minns fel.

Gårdagen var sååååå sjukt kul så ni vet inte.
Jag var med Annie och Albin, men först åkte jag och Annie
till mig för att byta lite kläder och så, för det var ju sjukt gött ute.
Så jag hade lite sommarkläder på mig och sommarskor, så sjukt gött.
Sen åkte vi till Annie så hon också fick byta kläder och så åt vi lite.
Sen åkte vi och spelade mini golf med Albin, fast Annie var tråkig
och inte ville vara med, men jag och Albin hade as kul iaf.
Jag slog han på typ varje bana, men ändå vann han?
Jag fattar inte det riktigt, men aja.
Sen åkte vi och köpte godis och åkte till mörudden och va där
till typ halv 9, för då blev det sjukt kallt ute, och så var vi hungriga.
Hoppas Annie kan skicka lite bilder till mig, för vi hade sjukt kul.

Idag har jag vart i skolan som vanligt, dagen har gått as fort.
Men jag mådde sjukt dåligt ett tag, trodde jag skulle spy, och jag
är seriös, jag blev sjukt rädd faktiskt...
Sen hem för jag skulle städa och plugga, men nej, det har hon inte gjort
för dagen har gått så sjukt fort, så jag har inte hunnit göra det.
Men imorgon ska jag göra det iaf! ;)

På torsdag kommer Annie och Annies bror hit, och ska sova här.
För hennes familj ska till Paris tror jag det var ! hihi.
Så dom ska vara här från torsdag-söndag, sjukt mysigt!

Men nu ska jag hämta mig lite cola och kolla speedway.
Och försöka plugga lite, och så ska jag äta.
Ska försöka bli bättre på att blogga igen nu, känner att jag bryr
mig mer om att va med mina kompisar än att bara tänka på bloggen.
Hoppas ni alla får en bra vecka, kram på er

Långt inlägg det blev...

Hahah bild från våran 09

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Har du en e-postadress?: (publiceras ej)

URL/Har du en blogg?:

Kommentera:

Trackback
RSS 2.0