23 Maj

Tjohoooo bloggen! :)

Vaknade vid 9 idag och var hur pigg som helst.
Så då var det bara att gå ner, och då kollade jag på TV
och pratade med min familj och så, sen bestämde jag och mamma
att vi skulle åka till bergvik, så det gjorde vi, köpte inte så mycket.
Smycken typ, sen ville jag hem, så vi åkte hem, och då ångrade mamma
sig att hon inte köpte sig ett par jeans, så då åkte vi tillbaka.
Så nu har jag precis kommit hem, och nu väntar jag på mat, jag fick
bestämma vad vi skulle äta, så det blir grillad kyckling, super gott! :D
Måste även plugga lite, har prov imorgon och svenska redovisning.

I fredags så satte jag på Eric Saade på hannahs datorn, och när
hon märkte att det var han, fick hon damp ryck för hon gillade inte honom.
Sen visade jag henne en super bra låt med honom, från hans nya
album, men hon tyckte han var dålig, sen började hon lyssna på den.
Och nu tycker hon att han är bra, så nu vill hon på honom på söndag.
Visst är jag cool som får henne att lyssna på honom?;)
Jag tycker han är bra, när jag hörde den låten på The voice någon gång
den här veckan, dog jag typ, tycker den är as fin! :)


Låten jag hörde på The voice, och som fick Hannah att gilla honom, hahah

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Har du en e-postadress?: (publiceras ej)

URL/Har du en blogg?:

Kommentera:

Trackback
RSS 2.0