22 Maj

Hej bloggen! :)

Nu blev jag precis klar så nu ska jag åka till Hannah.
Jag är riktigt söt idag, jag har tights stavning? på mig idag!
Det brukar jag aldrig ha, för jag gillar det verkligen.
Men jag har inga andra kläder idag, för vill inte ha mina mörka
jeans på mig idag när det är så varmt och mina andra jeans är i tvätten.
Så det fick bli såhär idag, så jag är super gullig idag! :)
Kommer bilder sen vill jag lova! :)


Såhär ser man ut idag då, bjuder på bilden och så. Konstig bild.

Kommentarer
Postat av: Hannah

sööööööööt är du <3

HAHA det där blåa repet hade patrik lite kul med igår :D

2010-05-22 @ 14:55:39
URL: http://jagalskarjohanp.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Har du en e-postadress?: (publiceras ej)

URL/Har du en blogg?:

Kommentera:

Trackback
RSS 2.0