20 Maj

Hej bloggen!

Kom precis hem från skolan nu.
Dagen har iaf vart som en helt vanlig skoldag.
Kollade på film på engelskan, bolt! :)
Jag typ dog i början, för han var så söt när han var liten, hahah
Sen hände inget speciellt.

Men idag blir det inget speciellt, måste plugga lite.
Har ganskaaaaaaaa mycket att göra nu i skolan vill jag lova!
Så det ska jag iaf göra, och så hoppas jag att jag får prata med Andreas.
Jag tyckte det var as kul att sitta och prata med han, haha
Aja, jag lovar att jag ska försöka bli bättre på att blogga, men hinner
inte göra det nu faktiskt, för det är ju som sagt mycket i skolan nu.
Men det blir bättre jag lovar, hahaha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Har du en e-postadress?: (publiceras ej)

URL/Har du en blogg?:

Kommentera:

Trackback
RSS 2.0