20 Maj

Hej bloggen!

Känner att jag har en period där jag är dålig på att blogga igen.
Men så är det när man måste plugga, men idag har jag haft bråttom
för jag skulle på konfa vid halv 5 och jag åkte från skolan vid halv 4.
Så skulle jag skynda mig hem och äta och så, men jag hann inte, så
jag fick ta med mig en smörgås bort, för vi skulle enda till kyrkan idag.
För vi skulle träna inför konfirmationen, och det gick väl sådär..
Är lite taggad ändå! :) kommer bli sjukt roligt tror jag! :)
Annars har det inte hänt så mycket i skolan förutom spanska provet.
Och det gick väl sådär får jag säga, kunde gramatik sakerna men inte
det andra, men jag får nog G iallafall hoppas jag på! :)

Men nu har jag precis kommit ur duschen och ska snart fixa håret.
Sen äta och lite sånt, får se vad jag ska göra också, klockan går segt.
Aja, vi hörs kanske senare får se! :) kram på er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Har du en e-postadress?: (publiceras ej)

URL/Har du en blogg?:

Kommentera:

Trackback
RSS 2.0