14 Maj

Nu blev jag precis klar, har inte orkat göra något med mitt hår idag.
Är så himla trött, tänker bara på filmen hela tiden och så.
Känner mig lite allmänt deprimerad idag..
Kollade även på Bella & Tyra show förut, tänkte göra det igår
men då hade det inte kommit upp allt, så det blev inget.
Kissie var ju med, så jag tyckte det skulle bli as kul att se henne.
Sen berättade hannah förut att hon var helt äckligt damp och så.
Så jag var verkligen tvungen att kolla, och fyfan... jag var rädd för henne.
Hon är ju fan as elak hela tiden, hjälp alltså, det kommer gå riktigt dåligt
för henne om hon fortsätter som hon gör, det skrämmer mig verkligen.

Aja, nu är jag iaf klar, och väntar på att Hannah ska bli klar.
Så kommer hon hit och så, och vi ska göra toast, super gott! (Y)
Sen ska vi väl va med några antar jag, men jag bloggar nog senare.
Hoppas alla får en trevlig fredag puss på er


Inte min tröja! :) hihih, lite lat idag..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Har du en e-postadress?: (publiceras ej)

URL/Har du en blogg?:

Kommentera:

Trackback
RSS 2.0