13 Maj - 11 månader sen

Godmorgon bloggen!

11 månader sen jag och Hannah såg Johan Palm bara så ni vet.

Här sitter iallafall Tina Griberg ny duschad och äter upp sin hela pizza från igår!
Super gott faktiskt, är lite hungrigare nu än igår..

Igår när Hannah, Nicklas och Patrik kom så kollade vi på film.
Fast vi hade svårt för att välja vilken film vi skulle se.
Men till slut blev det she's the man, en super bra film tycker jag.
Så vi låg och kollade på den, sen råkade Tina Griberg somna...
Jag var rädd att dom hade tagit kort på mig när jag sov, men dom
började göra det när jag hade vaknat, men dom fick ingen bild (Y)
Sen åkte dom, och jag var ju så sjukt trött, så jag orkade verkligen inte
fixa min säng, så ah, jag sov inte i min säng i natt kan man säga.
Så jag somnade iallafall vid tjugo över 11 elr något tror jag!
Hur gött som helst var det att somna så tidigt!

Men nu väntar jag på att Hannah ska vakna om hon inte duschar elr något.
Vi ska ju på bio idag! :D:D:D Jag är super taggad på att se filmen.
Innan det ska vi på stan om det nu är öppet eftersom det är röddag.
Men det hoppas vi på, för jag vill köpa såna solglasögon dessie har, så jävla snygga.
Så när hon har vaknat ska jag börja göra mig i ordning, orkar inte göra den än.
För då får jag bara sitta och vänta på henne hela tiden, haha.
Aja, vi hörs senare! kram på er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Har du en e-postadress?: (publiceras ej)

URL/Har du en blogg?:

Kommentera:

Trackback
RSS 2.0