12 Maj- Loooooov typ

Tjenare bloggen!

Har precis "ätit" mat, jag åt ingenting, var verkligen inte hungrig.
Plus att det var lök på min pizza så då mådde jag illa också
kan verkligen inte äta mat med lök i typ.

Men idag har jag iaf vart med Hannah, vi dryckte chips och dipp.
Och bara tog det lugnt vid datorn ett tag, jag höll verkligen på att
somna, för jag blundade och sen ryckte det till i mina ben.
Så jag var as nära på att somna, lite roligt så.
Dagen i skolan har vart så jääävla dryg idag...
Allt har bara gått 2049304385 gånger drygare än vanligt.

MEN NU ÄR DET IAF LOV TYP, SÅ JÄVLA GÖTT ! :D
Dagen imorgon kommer bli så jääävla bra så ni vet inte! :D

Men nu ska jag städa, för Hannah, Nicklas och Patrik kommer snart.
Så jag måste ta bort en maddrass som Annie låg på, har inte
orkat göra det än, men nu måste jag verkligen hehe.
Vi ska säkert kolla på film elr något, men jag kommer somna..
Men vi hörs nog senare, hoppas ni får en trevlig onsdagskväll alla!


Bild från sist jag klippte mig, blev riktigt nöjd då faktiskt.
Och jag ska ju klippa mig på måndag och bli liiiite blondare (Y)
Hoppas på mycket blondare, men ah, får se hur det blir.
Det kommer nog bli super bra ändå hoppas jag på! :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Har du en e-postadress?: (publiceras ej)

URL/Har du en blogg?:

Kommentera:

Trackback
RSS 2.0