1 MAJ

Hej bloggen! :)

Kom precis hem från stan typ.
Var där med mamma och Annie mamma, vi skulle leta presenter till
Annie, eftersom hon fyller år imorgon! :)
Hihih, fast Annie är sjuk igen och så, men det går nog ändå!

Igår gick ut en stund, till brasan, och då var jag där med Hannah
och Patrik, och jag ångrar verkligen att jag gick ut.
För jag frös som fan, hosta as mycket, förkyld som faaaaan
och så hade jag fortfarande lite feber, så när jag kom hem mådde jag as dåligt.
Så jag gick och la mig, och sov en stund, och nu har jag blivit ännu mer förkyld.
Har inte vågat tagit febern för då hade jag nog inte fått följa med till stan.
Fast jag har ju inte mått bra idag heller, men ah!

Men nu ska jag äta lite, vi hörs senare, pusss på er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Har du en e-postadress?: (publiceras ej)

URL/Har du en blogg?:

Kommentera:

Trackback
RSS 2.0