Vet inte hur jag ska göra.

Nu har jag pluggat lite.
Några saker kan jag iaf, men inte allt.
Ska plugga i skolan och hemma imorgon.

Jag har även legat i min brors säng och kollat ut och tänkt en massa.
Jag mår inte riktigt bra, fryser as mycket, sen är det en sak som
jag går runt och tänker på hela dagarna, som aldrig blir bra.
Det blir bara sämre och sämre, måste fixa det här nu.


Men nu sitter jag och väntar på att Saltön ska börja.
Så jag har något att göra ett tag, klockan går segt.
Bloggar nog inge mer idag, och imorgon vet jag inte hur det blir
måste ju plugga hela dagen imorgon så..
Men vi hörs någon dag, jag vet, jag ska bli bättre på att blogga.
Aja, vi hörs pussss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Har du en e-postadress?: (publiceras ej)

URL/Har du en blogg?:

Kommentera:

Trackback
RSS 2.0