våren är på väg

Hur gött som helst, börjar få riktiga vår känslor nu!
Solen värmer och skit, hur gött som helst!
Har precis vart ute och åkt bil med pappa, Tobias och Lina.
Vi har vart och köpt och så, trevligt!
Det är ju ingen snö på de stora vägarna, så man kan köra fort!
Jag är så sur, för jag vill åka till gustavsvik ju, jag måste dit imorgon!
Jag känner stort behov av att bada lite, någon som har lust att köra mig ? :))

Till sommaren ska jag bada som fan!
Det är verkligen ett måste, jag ska va först med att bada iår också!
Det lovar jag nästan, bara för jag vart så sur på den här snön så
måste jag vara först med att bada!

Ååååååååååååh aldrig längtat så här mycket till sommaren förut!


Kommentarer
Postat av: annie

okej, så sa du förra året också.. det är lugnt! Hihihi kolla vem som sitter i båten :DD

2010-03-04 @ 13:58:25
URL: http://annieaxelssonn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Har du en e-postadress?: (publiceras ej)

URL/Har du en blogg?:

Kommentera:

Trackback
RSS 2.0