lever!

Heeeeej alla söta läsare!

Jag kom hem från mormor vid 8 igår.
Och då hängde Annie med, för hennes familj kommer hem senare.
För Andreas hade spelat hockey och så hade han fått en tackling stavning?
så han hade svimmat så dom var på sjukhuset...
Synd om andreas... :( <3

Helgen har vart som jag räknat med typ.
Jag och Annie kom till mormor vid 2 typ.
Och så åt vi och så, sen åkte vi till coop med Christoffer.
Sen hem till Christoffer efter det, och var där en stund.
Sen vid 8 hem och äta mat, och kolla melodifestivalen!
Jäääävla skit säger ja, Anna skulle verkligen inte vinna....
jag tycker låten är bra, men hon är inge bra på att sjunga så jag tyckte det
var hur surt som helst, hoppades på Ola elr Salem !
Sen efter det kollade vi på beck, sen blev klo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Har du en e-postadress?: (publiceras ej)

URL/Har du en blogg?:

Kommentera:

Trackback
RSS 2.0