Tappat lusten med allt typ.

Jag har blivit så tråkig måste jag säga.
Jag vill inte göra någonting typ.
Jag vill bara va hemma och ta det lugnt hela tiden.
Som imorgon, jag orkar verkligen inte åka till skolan
och jag vill inte åka till Norrköping imorgon heller.
Jag vill liksom bara va hemma och bara ligga i soffan och kolla TV
eller bara sitta vid datorn, jag orkar ingenting längre.

Men nu har jag precis packat kläder och så.
Är inte riktigt klar än, men ska fortsätta om en stund.
Och så har jag fixat kläder som jag ska ha till skolan imorgon..
Tror inte jag ska göra spanska provet imorgon.
Ska fråga om jag får göra det på onsdag ist, eftersom jag var sjuk så.
Men nu ska jag prata lite med Hannah, sen blir det att packa klart.
Sen ta en dusch, mitt hår är damp, haha, det var hur läskigt som helst igår.
Heheh, aja, kanske bloggar senare, annars hörs vi imorgon när jag kommer dit, om jag nu tar med datorn, men jag tror jag gör det, men a, vet inte hur jag kommer blogga och så.
Men någon gång hörs vi, heheh! :)
Puss och kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Har du en e-postadress?: (publiceras ej)

URL/Har du en blogg?:

Kommentera:

Trackback
RSS 2.0