Spelar på Tobias Ipod

Nu har jag precis kommit hem från skolan.
Och dagen har vart som alla andra dagar i skolan typ.
Hände inte så mycket vad jag kommer på.

Dagen igår var iaf super bra.
Jag åkte till Hannah efter skolan, så gick vi till ica och köpte godis och dricka typ, och Hannah köpte en ny foundation och så.
Sen gick vi hem till Hannah och började plugga lite.
Och jag lärde mig lite saker då, när Hannah sa massa namn till alla
ord jag satt och sa typ, så lite kul var det.
Sen åkte vi vid 6 och hämtade Lukas kompis!
Sen åkte vi vidare till ishallen, och a, inte så mycket hände typ.
Jag typ dog när den där färjestad vargen kom, jag tyckte den var så söt.
Och jag och Hannah blev kära i all musik dom spelade, så himla gött!
Älsssskar hög musssssik!
Sen så gick matchen och a, det var super kul!


Men nu ska jag ta mig något och äta, och sen fortsätta spela på Tobias Ipod.
Jag tycker det är rooooligt, han är snäll som lånade ut den till mig ! :)
Skriver kanske mer senare, ska till farmor och farfar vid 5
sen träning vid 7, sen när jag kommer hem ska jag kolla på andra avenyn!
Men skriver jag inte mer hörs vi imorgon tror jag!
Ha en fortsatt trevlig onsdag alla söta läsare


bild i repris, men jag har ingen annan (a)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Har du en e-postadress?: (publiceras ej)

URL/Har du en blogg?:

Kommentera:

Trackback
RSS 2.0