Sjukt rolig kväll!

Nu ska jag lägga mig efter en kväll i soffan med datorn!
Har kollat melodifestivalen och beck och wallander och lite så.
Och så har jag dampat med Hannah, hon gjorde så jag dog några
gånger, vet seriöst inte vad det var med henne ikväll.
Sjukt kul har det vart iaf!
Hannahs ord under hela kvällen: vet.... Skulle bara dubbel kolla!
Jag seriöst dog en gång när hon sa det, hade precis tagit cola, så sa hon det
så jag råka aaah, ni fattar, jag kan säga att min skärm blev blöt.. 

Var rädd att jag skulle göra bort mig ibland när jag skratta så
men det gick ganska bra ändå, hihihihiih
Mamma och pappa är inte hemma, dom är på fest hos grannen.
Och Tobias skulle åkt till Martin och vart där, men jag ville inte va själv
så dom var här ist, dock var dom inte sociala, men bara det är någon
hemma så är jag nöjd, för jag är sjukt rädd hela tiden så.
Men nu ska jag och Tobias lägga oss, elr a, jag ska nog lägga mig
och lyssna på musik på TVn som jag gjorde igår, hur gött som helst.
Somnade i soffan för en stund sen, så jag har typ nyss vaknat.
As gött att sova lite, sa till Hannah att jag skulle vila lite (a)
Men jag skriver mer imorgon pusssss på er

Kommentarer
Postat av: hannah

yeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeehya!

2010-03-07 @ 00:22:46
URL: http://jagalskarjohanp.blogg.se/
Postat av: hampus

tina, du borde vänta lite med alkoholen... (;

"jag ville inte va själv hemma så..." AAAAA, JOVISST, så va de nog ;D

2010-03-07 @ 01:17:08
Postat av: Tina

svar till hampus : hhahahahaha! det var så.. :( ;)

2010-03-07 @ 10:58:48
URL: http://tinagriberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Har du en e-postadress?: (publiceras ej)

URL/Har du en blogg?:

Kommentera:

Trackback
RSS 2.0