Sjuk idag :(((

Hejsan bloggen.
Mår inte så bra, så jag ska bara blogga snabbt.
Igår kväll fick jag så läskigt ont i magen, så jag kunde inte sova.
Så jag låg vaken ett bra tag, men jag somnade som tur var vid 1.
Och vaknade som vanligt, sen skulle jag gå upp.
Och då fick jag ont i magen igen, sen fick jag ont i huvudet.
Och la mig i soffan ett tag, och märkte att jag inte orkade skolan..
Så då la jag mig och sov en stund, så vaknade jag vid halv 12.
Och då mådde jag ganska bra faktiskt, och då kollade jag TV.
Och då blev det Wallander Prästen som gick, då blev jag glad.
Sen när den var slut, så kollade jag på pettson och findus som gick på SF.
Liiiite små gulligt tycker jag det är faktiskt.
Sen satte jag på Spider-Man 2.
Sen märkte jag att klockan blev 4, så kollade jag på Top Model.
Och nu sitter jag här och ska snart kolla klart på Spider-Man.
Och jag är så sur över att jag är sjuk, för jag ville ju va med Hannah
så nu kan jag inte träffa henne på länge, för jag ska bort på fredag.
Och jag saknar henne ju redan, så jag kommer dö.. :(

Men nu ska jag kolla klart på Spider-Man, vi hörs kanske sen.
Hoppas ni har haft en bra dag.. pussss på er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Har du en e-postadress?: (publiceras ej)

URL/Har du en blogg?:

Kommentera:

Trackback
RSS 2.0