Sista inlägget för idag

Nu har jag precis duschat och kört med en ansiktsmask.
Jag är sjukt torr i hela ansiktet, så det är nästan synd om mig.
Men nu blev det liiiite bättre iaf!
Men nu kollar jag lite på saltön, inte så jätte bra, men duger.
Har inget mer att säga nu, och det blir sista inlägget
ska snart sooooova tror jag! Så jag är lika pigg som idag!

Imorgon blir det HOOOCKEY!
Hihihih, gud så kul det kommer bli!
VEt inte om jag bloggar något imorgon, kanske när jag är hos Hannah
får se hur jag gör, men vi ska även plugga imorgon.
Har ju två prov till helgen, sexuallkunskap (stavas det så?) och 1800-talet
Men vi hörs, godnatt med er


Kommentarer
Postat av: hannah

svar: klart att hockeyn kommer bli bäst. yehya är ju där! :) HAHAHAHAHHA och surikaten såklart! <3

2010-03-08 @ 21:31:27
URL: http://jagalskarjohanp.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Har du en e-postadress?: (publiceras ej)

URL/Har du en blogg?:

Kommentera:

Trackback
RSS 2.0