Sista inlägget för idag tror jag!

Nu är det såhär... tyvärr.
Att Tina Griberg kommer inte kunna gå på Lady Gaga..
För Mamma säger att det inte kommer bli någon resa till Thailand
ellr vart vi ska åka, och jag åker hellre utomlands än att se henne.
Det skulle ju vart hur coolt som helst att se henne.
Men tyvärr kommer det inte bli så, jag vart ledsen nu!
Och jag var nära på att få en Iphone, men det blev inte så.
För då skulle jag haft 3, och jag vill ha telia, och isf skulle jag haft 3 i 2 år.
Så det blev inget med det heller, men en Iphone ska jag iaf ha!
Får se när jag skaffar en, men det kommer iaf det lovar jag!


Men nu ligger jag iaf i sängen med datorn och funderar på att sova snart.
Elr så hoppas jag på att någon kan va social på msn elr sms!
Men något ska jag göra iaf, inte sova än iaf!
Imorgon blir det nog bara att ta det lugnt tror jag.
Sista dagen på lovet, så då måste man ju ta det lugnt!
Det här är nog sista inlägget skulle jag tro!
Om det inte händer något, så jag måste skriva !
Annars hörs vi imorgon, puss på er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Har du en e-postadress?: (publiceras ej)

URL/Har du en blogg?:

Kommentera:

Trackback
RSS 2.0