Sista dagen på dagiset idag.. :(

Kom precis hem nu, och jag ville inte hem.
Jag kommer sakna dom som f******n.
Och jag fick aldrig säga hejdå till Liam heller.
För hans pappa kom och hämtade honom..
Men jag och Jonna ska nog och hälsa på dom någon dag!
Alla barnens ord varje gång man målat något : WOOOOOOOW

Men idag ska jag iaf sova hos Annie (Y)
Och så ska vi till Christoffer för Annies familj ska dit och äta.
Så då ska jag hänga med, så det blir nog kul! :)
Jag vet inte hur det kommer bli med mitt bloggande i helgen!
Jag tror inte jag kommer att blogga något... Om jag inte snor
Annie dator någon gång kanske, vet inte, kanske inte orkar heller.
Men jag skriver nog innan jag åker till Annie sen iaf!
Nu ska jag spela lite på facebook sen kolla top model och packa!
Ska ha mycket kläder med mig, jag ska ju va där tills på söndag!
Aja, skriver sen. hoppas ni får en mysig fredagskväll!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Har du en e-postadress?: (publiceras ej)

URL/Har du en blogg?:

Kommentera:

Trackback
RSS 2.0