RIKTIGT SPÄNNANDE MATCH

Kom precis hem nu!
Tror aldrig jag vart på en sån här rolig match!
Dom mötte ju som sagt färjestad, och dom är ju as duktiga!
Och om jag tycker en match är riktigt spännande är det verkligen det!
När jag kom dit hade det gått 10 minuter, och då stod det 0-1 till färjestad.
Sen kommer jag inte ihåg hur det var, jo jag tror det blev 0-2 till färjestad.
Då tänkte jag att dom skulle förlora ganska stort.
Sen vid andra perioden så gjorde hammarö 1-2 då vart alla glada.
Sen gör färjestad 1 till mål så det blev 1-3 då blev alla typ as sura, för
det var verkligen ett skit mål.
Sen så åkte någon mot färjestads mål, sen så gör en färjestad spelare
så han ramlar, så då blir det straff, då vart man lite nervös..
Men han gjorde måååål ! :D
så det blev 2-3, jag vet inte om det är rätt så som jag säger, men tror det.
Sen så gör färjestad ett mål till, så det blev 2-4, sen gjorde hammarö ett mål till!
Och då var det bara 2 minuter kvar, men dom lyckas göra ett mål till när det var
4 sekunder kvar av matchen, alla typ stod upp och allt möjligt, hur kul som helst.
Så matchen blev 4-4 !
Grattis till er, dom ska spela igen vid halv 5, så jag ska nog dit då också!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Har du en e-postadress?: (publiceras ej)

URL/Har du en blogg?:

Kommentera:

Trackback
RSS 2.0