Nu gick klockan fort igen.

Har prcis kollat på spider-man 3.
Asså jag älskar verkligen dom filmerna!
Jag började nästan gråta, fast det gör jag till altt nu för tiden.
Som i söndags, började jag gråta till Johan Falk.
Och igår till saltön, när två sa att dom älskade varandra.
Jag har typ problem, jag har blivit alldeles för känslig tror jag.
Eller så är de så att jag inte kan se filmer som handlar om
typ lite kärlek och sånt, så kan det vara, och det är synd.
För jag älskar såna filmer typ, så det är synd.

Men nu ska jag hoppa in i duschen tror jag, och efter det blir
det att sätta på sig en ansiktsmask skulle jag tro.
Och sen bara lägga mig och plugga lite tror jag!
Bloggar nog inge mer idag, och imorgon ska jag va med bästa Hannah!
Vi ska kolla på den nya Wallander filmen, den verkar så läskigt bra!
Så det blir super bra, men vi hörs nog imorgon, fast kanske inte
har träning i morgon ju, och då orkar jag inte blogga efter den.
Kanske bloggar hos Hannah då, får se hur jag gör.
/Tina Griberg :)))

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Har du en e-postadress?: (publiceras ej)

URL/Har du en blogg?:

Kommentera:

Trackback
RSS 2.0