Min natt har inte varit bra!

Hejsan bloggen!
Kom precis in efter en dag här i Norrköping.
Fast den är inte slut än, ska och äta vid halv 8.

Dagen har varit ganska bra ändå.
Var på ett köpcenter förut, så jag fick lite grejer
kommer bild på det senare elr något!
Mycket nöjd är jag iaf!

Men natten har inte vaaaaaaart alls bra.
Har sovit nästan 2 timmar inatt.
Tur så kan folk va social ibland.
Jag la mig vid 12, sen låg jag vaken och kunde inte sova tills klockan var halv 5 typ, då försökte jag sova lite, och när jag väl somnade så hör jag mamma.
Riktigt sur var jag då, och då var klockan halv 6, då vaknade pappa också, och vi skulle ju upp vid 6 typ, så jag och pappa tänkte spela kort, men då kom vi på att det inte fanns någon kortlek.
Så jag somnade en stund till, tills klockan var typ 10 över 6 elr något.
Så då gjorde jag mig i ordning och skulle äta frukost, men åt ingenting, det är alldeles för tidigt för Tina Griberg.

Men nu sitter jag iaf här i sängen och äter lite allt möjligt.
Är så himla hungrig, och så ska jag snart testa mina nya tröjor!
Och så ska jag platta håret och lite sånt också.
Men vi hörs senare skulle jag tro.
Ha det bra med er, pussssss på er


Bjuder på bilden.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Har du en e-postadress?: (publiceras ej)

URL/Har du en blogg?:

Kommentera:

Trackback
RSS 2.0