Melodifestivalen nu!

Nu har jag precis ätit kebab.
Jag var riktigt hungrig kan jag säga, åt upp allt.
Nu var jag en duktig flicka eller hur (a)

Matchen jag var på förut, var också as spännande.
Jag tycker det har vart super kul!
Dom vann med 6-3 tror jag!
så nu är dom vidare, så dom ska Gävle till helgen.
Och det är den helgen Annie ska sova hos mig för henens föräldrar ska till
trollhättan för det är cup där, så nu ska nog jag och annie sova hos mormor.
Skriver inge mer om det här nu, är lite sur bara, men ajaaaa..

aja, men nu ska jag kolla på melodifestivalen, vi skriver senare!
Hoppas alla haft en trevlig dag, kram på er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Har du en e-postadress?: (publiceras ej)

URL/Har du en blogg?:

Kommentera:

Trackback
RSS 2.0