Massa plugg nu..

Nu har jag precis kollat på Top Model och pluggat lite.
Jag kan seriöst ingenting, så jag vet inte vad jag ska göra.
Det kommer inte gå bra för mig, men nu ska jag plugga på datorn.
För det är en sida man kan gå in på och plugga, så det är bra.

Dagen i skolan har vart så himla tråkig, jag vet inte vad jag ska göra.
Allt är typ super tråkigt för mig, men så är det när ingen är social typ.
Sen när man sitter tyst så tror alla att man är sur/ledsen.
Så är det typ alltid, blir så himla trött på sånt.
Men det är ingen som förstår mig, eller bryr sig typ.
Men nu ska jag inte sitta här och berätta om mina problem.
Men jag var bara tvungen att berätta...
Nej nu ska jag plugga hörs senare! puss på er


Kommentarer
Postat av: hannah

vet du en sak...jag tycker vi är lite söta.

och jag älskar dig väldigt mycket! (L)

2010-03-22 @ 17:51:31
URL: http://jagalskarjohanp.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Har du en e-postadress?: (publiceras ej)

URL/Har du en blogg?:

Kommentera:

Trackback
RSS 2.0