LEKLANDET VAR SJUKT KUL!

Heeeeej bloggen!
Dagen har vart sjukt kul!
Orkar inte berätta så noga.
Men vi åkte dit och var där vid 12 och när vi skulle in så kom vi inte in
för vi var tvungna att ha en vuxen -.-
Så vi väntade i 50 min sen kom Hannahs mamma!
Och då började jag och Hannah att springa runt och sånt.
Sjukt kul, men vi blev trötta rätt fort ändå!
Sen gick vi dit man kunde skjuta bollar och sånt och då var det 2 as fina killar
som började skjuta på oss och allt.
Och var allmänt läskiga tycker jag, så vi sprang där i från.
Sen så skulle vi äta, och då fick vi gratis Färjestad biljetter
så på tisdag ska jag, Hannah, Lukas, David och Hannahs mamma på hockey.
Hur kul som helst.
Sen så skulle jag och Hannah jaga Lukas och David så vi sprang runt och sånt.
Sen så a, spela vi fotboll och sånt.
MEn nu orkar jag inte skriva mer hörs senare!
tack för dagen !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Har du en e-postadress?: (publiceras ej)

URL/Har du en blogg?:

Kommentera:

Trackback
RSS 2.0