Laddar för wallander!

Sitter och kollar på blåsningen nu!
Hur kul som helst är det, jag tycker det är as kul verkligen!
Jag typ dör ibland, hur kul som helst!
Bakade kladdkaka förut också, elr jag och mamma gick och köpte
ägg också, för vi hade ingen, jag trodde kladdkakan skulle bli as god
men jag råkade bränna den, så det blev inte så bra, men liiite god blev den!

Men nu sitter jag även och väntar på att Wallander ska börja!
Hur laddad som helst för den, älskar den filmen verkligen!
Tror inte jag skriver mer idag, elr kanske när det är nyheter.
Annars hörs vi imorgon, kram på er


Ser den inte riktigt bra ut?
Helt klart den bästa gamla wallander filmen iaf!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Har du en e-postadress?: (publiceras ej)

URL/Har du en blogg?:

Kommentera:

Trackback
RSS 2.0