Ishallen om en stund!

Nu har jag suttit här ett tag, och inte gjort ett dugg.
Jo jag har spelat lite petville, men det börjar bli tråkigt när
det inte finns någonting att göra, som nu.
Men jag har också gjort mig i ordning lite och så.
Ska leta kläder nu snart, har inga rena ärligt talat.
Så jag vet inte vad jag ska ha.
Men när jag gjort det ska jag upp till ishallen igen!
Tror Annie skulle komma så det blir kul!
Hoppas dom vinner nu, fast om dom gör det kan dom inte vara
med ändå, för då är hockeylaget i norrköping elr vad det heter!
Och jag ska med dit, det blir nog lite små mysigt, ska bo på
hotell med mamma och pappa, men inte Tobias..
Men aja, nu måste jag leta kläder det börjar om 40 min.
Och mamma sa att jag skulle komma tidigare för jag skulle
lämna kameran, så jag får skynda mig!
Hörs senare pusssssss på er


Skulle behöva fixa bilderna lite, men hinner inte!
Så jag bjuder på dom då! :)

Kommentarer
Postat av: hannah

snyggggging! :)<3

2010-03-06 @ 17:50:20
URL: http://jagalskarjohanp.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Har du en e-postadress?: (publiceras ej)

URL/Har du en blogg?:

Kommentera:

Trackback
RSS 2.0