Ingen rubrik nu

Godkväll bloggen !

Nu har jag precis kommit ur duschen och nu sitter jag här med ansiktsmask
hur gött som helst är det, luktar gott också (Y)
Mamma kom och hämtade mig från Hannah vid halv 8 typ.
Sen skulle vi hämta Tobias från sin träning.
Så vi satt där och vänta och vänta, men han kom aldrig.
Sen efter vi hade suttit där i 30 min, kom mamma på att den höll på längre.
Yeeeeeeeeah, så efter vi hade suttit där i 45 min kom han.
Guuuuuuud så kul, elr inte.
Sen åkte vi och handla och så, så nu sitter jag här med en choklad jag fick!
Sen åkte vi till Annie och hämta en resturangchansen elr vad det heter
för jag ska ta med den imorgon, så blir det billigare för mig att komma in (Y)
Super bra blir det, det kommer bli sjukt kul.
Jag och Hannah kommer ha lika kläder på oss, Hannah blev ledsen när hon var tvungen att ha mjukisbyxor på sig, men det är ju hur gött som helst.
Men vi ska ha, svarta mjukis, vitt linne, johan palm tröjan (svarta)
och ett par newbody strumpor som är as snygga, hahaha coola är vi!
Men nu ska jag tvätta mig, skriver nog senare!
Hoppas ni har haft en bra dag !


Söt bild (A)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Har du en e-postadress?: (publiceras ej)

URL/Har du en blogg?:

Kommentera:

Trackback
RSS 2.0