Godmorgon

Här är man uppe tidigt ja!
Men jag skyller på att jag somnade vid 12 igår.
Sjukt trött var jag, men då skyller jag på att jag gick upp kvart över 8.
Så om jag inte gjort det kanske jag skulle sova till kanske 11?
MEn det gör inte så mycket ändå, skönt att komma upp
men klart jag hade velat sova längre men aja!
Nu ligger jag här i sängen och skriver och lyssnar på musik!
Hur gött som helst, bara att jag har riktigt ont i huvudet...
Men jag får gå ner och fixa det snart, ska ta ett glad oboy då också!
Hörs senare kram på er


Min fina sommarkille, i repris (a'

Kommentarer
Postat av: annie

in your dreams tina ! ;D<3

2010-03-04 @ 13:56:48
URL: http://annieaxelssonn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Har du en e-postadress?: (publiceras ej)

URL/Har du en blogg?:

Kommentera:

Trackback
RSS 2.0