Godmorgon alla

Hejsan!
Vaknade för en stund sen när Tobias spelade hög musik..
Så jag är typ klar nu, ska bara fixa håret.
Sen åker jag till skolan... Har spanska prov till veckan.
Och jag har inte pluggat något, så jag måste verkligen göra det nu!

Aja, helgen har varit bra!
När jag kom till Annie åkte vi direkt till Christoffer.
Så åt vi lite och kollade filmer, sen gick vi hem vid 1.
Och så kollade vi lite på TV och så, sen la vi oss.
Eller jag och Annie spelade kort också.
Och sen somnade vi vid halv 4, och vaknade vid halv 1 tror jag?
Och då hade vi fått sms om att det inte fanns något vatten?
Så jag och Annie gick upp och kollade, och så var det ju.
Så Annies bror och pappa sprang upp och ner med snö i hinkar
och la i badkaret stavning? så det var fullt med snö där.
Och så hade dom vart till Annies farmor och farfar och hämtat vanligt vatten.
För dom har typ något annat, så deras funka!
Men det kom som sagt tillbaka väldigt fort så det var bra!
Sen senare på kvällen kom Andreas, och sen vid 7 så började vi lgga 1000 pussel.
Det var sjukt kul, vi gjorde typ klart allt på 2 dagar
Ochdå satt vi med det till 2 typ.

Men nu orkar jag inte skriva mer, det hände inte så mycket mer.
Eller när vi vaknade igår så höll Annies pappa på att göra kanelbullar.
Dom var sjukt goda iaf! (Y)
Sen åkte jag hem vid halv 8, för jag skulle äta och så.
Sen låg jag och kollade på TV hela kvällen igår, var hur trött som helst.

Men nu ska jag kolla lite saker på datorn, men vi hörs när jag kommer hem.
Pusssss på er


Titta där är ju jag och Liam! :)))

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Har du en e-postadress?: (publiceras ej)

URL/Har du en blogg?:

Kommentera:

Trackback
RSS 2.0