Godmorgon

Hejsan bloggen!
Bloggade inge mer igår som ni kanske märkte, men jag orkade inte.
Jag var sjukt trött, jag la mig vid 11 i sängen tror jag.
Och höll på att somna flera gånger, men jag satte på musik på TVn
så då orkade jag hålla mig vaken, så jag log och smsa till halv 2 tror jag.
Det är ganska bra gjort för att vart sjukt trött tycker jag!
Men nu har jag precis gjort mig i ornding, så nu ska jag åka till
ishallen och kolla min bror som spelar SM-kval elr vad det heter.
Pappa kom och väckte mig tjugo i 9 och fråga om jag skulle med
först sa jag nej, men sen höll dom på att prata och sånt där nere
så jag kunde inte sova, så jag gick ner och duscha, och nu plattar jag håret.
Så nu ska jag snart åka för det börjar om 20 min!
Dom möter faktiskt Färjestad idag, så de blir nog en rolig match!
Men jag skriver mer sen när jag kommer hem!
Ha en bra dag alla söta läsare, kram på er


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Har du en e-postadress?: (publiceras ej)

URL/Har du en blogg?:

Kommentera:

Trackback
RSS 2.0