Framme i Norrköping

Hejsan bloggen.
Kom hit för en stund sen, så nu ligger jag här i sängen
och kollar lite grejer på datorn.
Det här kanske blir lite kul ändå.
Utom att deras första match är klockan 8 på morgonen.
Blääääää, på det, och så ska jag få sova i en bäddsoffa bredvid mamma och pappa, så dom kommer typ få damp när jag kommer smsa...
Men jag kommer nog blogga ganska mycket ändå.
Finns ju internet här, så det är bra, men vi har ju med annars.
Men nu ska vi snart gå ner och äta taco bufé elr hur det stavas.
Inte världens bästa mat får jag säga, jag gillar inte tacos...
Men aja, jag klarar mig nog, har ju chips och choklad här!
Aja, skriver mer sen tror jag, hoppas ni har det bra! :)
Kram på er ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Har du en e-postadress?: (publiceras ej)

URL/Har du en blogg?:

Kommentera:

Trackback
RSS 2.0