Dagen igår slutat mindre bra.

Hejsan bloggen!
Kom precis hem från skolan, stannade kvar där en stund!
Så det var lite roligt ändå, men nu är jag hemma iaf!
Och jag sitter här och äter lite och ska snart kolla top model!
HAr missat det några gånger nu...

Igår kväll kollade jag på andra avenyn, och ska göra det snart också!
hur bra som helst är det iaf!
Och sen efter det duschade jag, sen skulle jag gå upp.
Och då hände det masssssa saker, så jag var så jävla sur.
Om jag säger såhär, pappa tog min mobil.
Jaaaa, då var inte Tina så speciellt glad, så dagen slutade inte bra.
Men aja, hade ju inga sms ändå så...

Men nu ska jag gå ner och kolla vad som är på TV.
Sen blir det top model och plugga, ska göra spanska provet imorgon!
Men jag tror det kommer gå ganska bra ändå!
Aja, hörs senare skulle jag tro, pussssss på er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Har du en e-postadress?: (publiceras ej)

URL/Har du en blogg?:

Kommentera:

Trackback
RSS 2.0