Dagen har vart super bra!

Heeeejsan bloggen!
Dagen har vart bra, skolan har vart rolig! :)
På projekt satt jag, Patrik och Jocke och prata.
Fast bara tills jag var tvungen att flytta på mig för jag pratade mycket.
Men aja, jag tyckte det var lite små roligt ändåååå!
Sen efter skolan satt jag och väntade på Hannah, sen kommer Patrik och sätter sig, så tvingade vi han att va med oss, så han var med.
Sen börjar vi gå och så, sen ser vi Nygren och Rasmus så då är dom också med, och vi har haft super kul om ni frågar mig! :)
Orkar inte skriva vad vi har gjort och så.
För jag måste duscha nu innan Top Model börjar
det är ju ny säsong stavas det så?
Ah, så det ska jag kolla på, det är ju korta tjejer med iår! :)
Och sen efter det ska jag kolla på saltön, så jag har fullt upp!
Vet inte om jag bloggar mer idag, gör jag inte det så hörs vi imorgon!
Hoppas ni har haft en bra dag, pussss på er


Gud vilken fin bild! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Har du en e-postadress?: (publiceras ej)

URL/Har du en blogg?:

Kommentera:

Trackback
RSS 2.0