Dagen har vart super bra!

Först vill jag säga att mitt liv är super! :)

Efter bara någon dag, blev Tina hur glad som helst!
Super bra tycker jag faktiskt!
Men jag orkar inte skriva så mycket nu!
Men jag har vart med Hannah och Patrik.
Och så har jag vart på konfa i 30 min! (Y)
Sen Hannah och Patrik igen, och då blev det att åka
till mörmohallen och kolla innebandy!
Jag tyckte det var hur kul som helst, skratta hela tiden typ.
Sen efter matchen så stannade vi ute en stund.
Sen skulle Hannah och Patrik hem, så då var jag där med Annie en stund.
Så kom Christoffer och några, så vi stod och pratade med dom lite och så.
Och nu har jag precis kommit hem, så nu funderar jag på att se andra avenyn!
Orkar inte blogga mer, hörs imorgon eller kanske sen får se.
Pusssssssss på er


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Har du en e-postadress?: (publiceras ej)

URL/Har du en blogg?:

Kommentera:

Trackback
RSS 2.0