Är på hotellet igen nu

Kom hem för typ 20 min sen elr något.
Och jag är så sjukt trött, så jag ligger här och halv sover.
Jag måste verkligen sova i natt, annars orkar jag ingenting.
Liksom, jag sov inte ens 2 timmar ju..
Och det är inte bra för stackars Tina Griberg..
Men aja, tänkte bara att jag skulle blogga en gång till innan jag skulle sova idag, så nu gör jag det, och så ligger jag och smsar och kollar på TV också.
Jag är själv för tillfället, för dom andra är i ett annat rum för tillfället.
Så det är lite gött sådär, men aja.
Nu ska jag försöka sova lite, hörs imorgon, kanske kommer bild på det jag köpte idag då också, och jag och mamma kanske ska till det där köpcentret igen imorgon.
Jag vill ha mer kläder :))) aja vi hörs imorgon kram på er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Har du en e-postadress?: (publiceras ej)

URL/Har du en blogg?:

Kommentera:

Trackback
RSS 2.0