Andra avenyn

Har precis kollat på andra avenyn nu!
Missade ju det igår, för jag var tvungen att cykla hem igår.
Så jag kollade på det nu ist!
Jag älskar andra avenyn, för ett tag sen tyckte jag det var dåligt
men nu tycker jag det har blivit mycket bättre faktiskt.
Funderar på vad jag ska göra nu, klockan går segt.
Längtar tills imorgon när det blir dagis igen.
Jag kommer sakna dom som fan.. Fast Liam får man ju träffa
hos Hannah så det blir nog bra, men jag kommer ändå sakna han..
Sen efter det tror jag att jag ska va hos Annie och sova där
Mamma och pappa ska tydligen åka på lördag, men jag tror jag
ska va där ändå, orkar inte vara hemma, det är tråkigt.

Men nu ska jag leka på facebook lite tror jag!
Skriver kanske mer senare, kram på er


Är jag den enda som tycker Justin Bieber är sjukt bra?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Har du en e-postadress?: (publiceras ej)

URL/Har du en blogg?:

Kommentera:

Trackback
RSS 2.0