Andra avenyn

Har precis kollat på andra avenyn.
Det är verkligen spännande nu, fast det hände inge kul idag.
För jag hoppades att man skulle få veta vem det var.
Men så blev det ju inte, men nästa vecka hoppas man på då!
Snart ska jag äta våfflor också, det är gott ! :)
Sen kanske det blir dans, jag vet inte om det är något idag.
Får hoppas på det för jag är faktiskt sugen på att dansa!
Så det hoppas jag på, fast jag måste plugga också.
Är liiiite nervös faktiskt, för jag vet typ vad som kommer
och det kan jag inte så bra... så a.

Jag lovade ju att det skulle komma bild på det jag köpte i norrköping.
Men jag har inte haft tid riktigt, men det kommer!
En kommer nu, och mobba inte bilden.. inge fin..

Bilden är tagen i söndags på hotellet!

Men nu ska jag hjälpa mamma med våfflor!
Vi hörs någon annan tid på dygnet!
Puss och kram! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Har du en e-postadress?: (publiceras ej)

URL/Har du en blogg?:

Kommentera:

Trackback
RSS 2.0