Åker till Annie nu!

nu har jag packat klart, och det blev en hel stoooor väska.
Massa kläder med, kommer inte använda allt, haha.
Isf får jag byta efter 1 timme typ, om jag ska använda allt.
Men aja, nu väntar jag på att mamma ska komma hem så ska
hon köra mig till Annie, och sen åker vi direkt till Christoffer
så ska vi va där ikväll, det blir nog super kul!
Men nu måste jag klä mig och så, vi hörs kanske i helgen.
Annars på söndag när jag kommer hem!
Ha det super bra, puss på er alla söta människor!


Liams fina påsk teckning!

Kommentarer
Postat av: hannah

du ser att han fått sin konstnärligheter från hannah hamberg va? :)...konstnärligheter haha det låt kul.

2010-03-19 @ 19:13:53
URL: http://jagalskarjohanp.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Har du en e-postadress?: (publiceras ej)

URL/Har du en blogg?:

Kommentera:

Trackback
RSS 2.0