5 Mars - Nya pengar och sms på mobilen

Godmorgon bloggen!
Uppe tidigt som vanligt, men idag var det för pappa och Tobias skrek som
vanligt, så är det alltid när dom är hemma, så man får aldrig sova då.
Somnade vid 12 igår, med mobilen, skräääll, känner att jag gjort det några
gånger under lovet, lite små elak är jag ändå..
Men inatt drömde jag om sommarn, jag får panik nu ärligt.
Jag vill verkligen ha sommar nu..
Jag drömde att min familj och Annies familj var vid trumma och åkte vattenskidor.
Och så satt morfar där och kollade när vi åkte, och det var så coolt, för vi åkte vattenskidor och fiska på samma gång, as coolt var det!
Ååååh, jag vill verkligen ha sommar nu!

Idag är det ju som sagt sista dagen på lovet, och jag vet inte vad jag ska göra.
Eller just för tillfället vill jag bara va hemma idag och ta det lugnt.
Eller helst vill jag ju åka till Gustavsvik, men det går inte
För pappa är lite tråkig som inte vill åka dit ...
Men nu ska jag gå ner och kolla vad dom håller på med där nere!
Hörs senare!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Har du en e-postadress?: (publiceras ej)

URL/Har du en blogg?:

Kommentera:

Trackback
RSS 2.0