3 Mars - Johan fyller 18

GRATTIS TILL JOHAN PALM SOM FYLLER 18 ÅR IDAG!


Men hej bloggen!
Bloggade inge mer igår som ni kanske såg.
Men leklandet var som sagt as kul, är lite trött i mina ben idag..
Sen när jag kom hem så åt jag lite och så, sen smsa Andreas och frågade
om vi skulle hitta på något, så vi åkte till Annie.
Och jag slingade håret på han.
Hur snyggt som helst blev det måste jag säga, sjukt duktig är jag!
Kom hem vid 10 då la jag mig och kollade på film.
Men jag somnade, så jag missade halva filmen typ..
Sen fick jag sms, så jag vaknade till, så jag låg och smsa till 2.
För då blev jag sjukt trött, och så kom jag på att jag skulle upp 8.
Så jag var sjukt trött när jag vaknade idag...
Men jag gick upp och gjorde mig i ordning och åkte in till stan med Tobias.
När vi kom till stan gick vi och köpte oss en cola, för jag var sjukt törstig..
Sen gick vi dit vi skulle klippa oss, så vi satt och vänta lite och så.
jaaaaaaaaaaa vad säger man, det är kort.
Jag gillade min längd jag hade, men nu är det bortaaaaaa
Ni får se hur det ser ut senare tror jag, men jag kommer köra med uppsatt
ett bra tag nu så jag hinså får jag se vad jag gör med det sen.
Jag ska iaf slinga det elr något sånt, har en riktigt fin utväxt...
Aja, nu ska jag göra mig i ordning lite och så sen ska jag va med Hannah.
Ska nog färga håret på henne får se om vi hittar bra färg först!
Puss på er så länge ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Har du en e-postadress?: (publiceras ej)

URL/Har du en blogg?:

Kommentera:

Trackback
RSS 2.0