25 Mars

Hejsan bloggen.
Mår mycket bättre idag.
Men igår kväll mådde jag hur dåligt som helst.
Mådde illa och hade as ont i huvudet.
Men det är bra nu, men inget utvecklingsamtal elr konfa blir det.
Det orkar jag inte idag, så det får bli någon annan dag!
Måste packa idag också, ska ju bort imorgon.
Datorn ska med, så jag kommer nog blogga lite.
Men kanske inte så mycket, men lite iaf tror

Men nu sitter jag här och väntar på att Top model ska börja.
Men jag ska bara kolla i några minuter för sen ska jag se Patrik 1,5
En super bra film om ni frågar mig!
Ska även be mamma hyra nya wallander, för hon ville inte det igår.
Men nu ska jag ner och kolla på Top model, hörs senare!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Har du en e-postadress?: (publiceras ej)

URL/Har du en blogg?:

Kommentera:

Trackback
RSS 2.0