23 Mars

Hejsan bloggen!
Kom hem från skolan för en timme sen.
Och nu har jag precis kollat top model.
Och det är helt klart dom 3 bästa som är kvar nu!
Ibland tycker jag att dom väljer bort fel, men nu är det bra!

Men skolan har vart som igår, alltså inte så bra.
Men det känns som jag har vart med Anton hela dagen
och det är ändå kul, vi har mest pluggat spanska.
Så jag kan typ allt nu, så det är bra!
Sen är det en sak i skolan jag inte tycker om.
Men jag tänker inte göra något åt det, det är inte mitt problem.

Men på slöjden var det kul, Patrik ska alltid ta kort på mig.
Så då får jag damp när han tar gaaanska hemsk bilder på mig.
Så jag skulle ta några på han, men han ville nääästan va med på bild.
Då var det ju inte lika kul, men ni ska få se en söt bild nu! :)


Först var han inte så sugen på att vara med på kort...


Men titta här vilken söt bild jag fick! :)

Men nu ska jag gå ner och prata lite med mamma tror jag!
Hörs senare, kram på er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Har du en e-postadress?: (publiceras ej)

URL/Har du en blogg?:

Kommentera:

Trackback
RSS 2.0