22:45

Först ska jag säga grattis till MATTIAS som vann Let´s Dance!

Jag har sovit nu en stund, sjukt trött är jag...
Och jag är ju fortfarande lite sjuk så..
Jag gick ju hem från skolan idag också, mådde inge bra..
Så jag var hemma och tog det lugnt tills vi åkte.

Och nu har jag ont i huvudet och ont i magen.
Känns som jag aldrig kommer bli helt frisk..
Men nu är några här i rummet, och jag ligger och halv sover.
Och jag vill sova nu, jag ska ju upp as tidigt imorgon
mamma har även lovat att vi ska på stan också.
Och det är nära och bra, ligger ett köpcenter på andra sidan.
Så det blir nog bra, men aja, nu ska jag snart sooova.
Vi hörs imorgon, pusssssssssss på er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Har du en e-postadress?: (publiceras ej)

URL/Har du en blogg?:

Kommentera:

Trackback
RSS 2.0