2 Mars - Leklandet

Godmorgon bloggen!
Tina är uppe tidigt ja, men Tobias kom in och väckte mig vid tjugo i 10
och sa att I Taket Lyser Stjärnorna gick på canal + hits.
Men jag har ju sett den typ 847584695048 gånger.
Men det var lika bra att gå upp, för min klocka skulle ändå ringa snart.
Så jag gick ner och kolla klart på den ändå, och gjorde varm oboy.
Så nu sitter jag här och dricker oboy! (Y)
Ska snart göra mig i ornding, för om 1 timme och 20 min kommer dom!
Och den där resturangchansen var ju inge bra...:(
Det gällde bara Onsdag-Söndag, så jag vart ledsen i ögat.
Men det gör inte så mycket, jag har ju faktiskt pengar ändå.
Men jag skriver nog innan jag åker sen, för nu ska jag göra mig i ordning!
kram på er ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Har du en e-postadress?: (publiceras ej)

URL/Har du en blogg?:

Kommentera:

Trackback
RSS 2.0