14:16

Klockan går sakta..
Jag har ingenting att göra, men jag vill inte göra något.
Men jag ligger med datorn i soffan och är inne på facebook och håller
på med en sak, Hannah ville att jag skulle fixa petville elr vad det heter.
Så jag gjorde det, så nu är jag inne och håller på och fixar med det
lite små kul är det ju, men det blir tråkigt efter ett tag.
Pappa och och Tobias ska ut fiska med några snart, och dom vill att jag ska
med, men jag känner inte för att gå ut, plus att det är kallt ute.
Så jag stannar hemma och väntar på att top model ska börja!
Har inte kollat på det på hela veckan så det blir nog kul!
Men nu ska jag äta mat, hörs senare!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Har du en e-postadress?: (publiceras ej)

URL/Har du en blogg?:

Kommentera:

Trackback
RSS 2.0