1 Mars

Vaknade 9 idag ...
Men jag somna tidigt igår också, så det kan va därför.
Men jag låg i sängen till 10 och lyssnade på musik och tänkte på massa.
Vilket är riktigt gött!
Idag blir det iaf Hannah, får se vad vi hittar på, något kul blir det alltid!
Så fort jag har pratat med henne ska jag nog göra mig i ordning typ.
Eller nej, jag får nog vänta ett tag, för hon är lite dryg (a'
Och just det, jag hade världens jobbigaste dröm inatt.
Sånt där som man inte hoppas händer, så det var synd om mig när jag vaknade.
Så jag måste berätta min dröm för den som det handlade om.
Jag är sån som måste berätta sånt, men det blir bra.
Men jag skriver mer senare ! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Har du en e-postadress?: (publiceras ej)

URL/Har du en blogg?:

Kommentera:

Trackback
RSS 2.0