-

Kom precis hem från morfar nu.
Var där med mamma, för hon skulle hjälpa dom med datorn!
Dom har precis köpt en laptop, så dom kunde inte så mycket.
Så vi var där i någon timme, och hjälpa dom lite!
Och nu sitter jag här och tråkar ut mig, ska snart lägga mig och
kolla på saltön som börjar klockan 9, så har jag något att göra!
Sen efter det blir det nog bara att lyssna på musik elr något.
Sen soooova, jag kan berätta för er att jag älskar min säng!
Bara så ni vet liksom, hehehe!
Men nu ska jag nog ta en dusch tror jag sen saltön som sagt!
Bloggar nog inge mer idag, orkar verkligen inte.
Det är typ som jag är tvingad till att blogga liksom..

Aja, ha en bra måndags kväll, hörs imorgon!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Har du en e-postadress?: (publiceras ej)

URL/Har du en blogg?:

Kommentera:

Trackback
RSS 2.0